Grave Yard Charm.

Merricat, said Connie, would you like a cup of tea?
Oh no, said Merricat, you'll poison me.
Merricat, said Connie, would you like to go to sleep?
Down in the boneyard, ten feet deep.

Anonymous said: KILL YOURSELF

Nah. Can’t make it that easy for ya. Sorry.

butterflyinthewell:

Reblog if you’re against using the phrase.

letgoat:

college-life-crisis:

The first eye:

image

The second eye:

image

i have never seen a more accurate post

I’m gonna do what I haven’t done in almost a year.

Drink a bottle of wine and sit naked in front of a fan. And draw. And throw things.

Why? Because I’m a goddamned adult, that’s why.

fierymess said: I think you're absolutely lovely. How are you doing?

Thank you

Anonymous said: So many people hate you. You must be soooo awesome.

Wow. You reaaaally must have nothing better to do.

Either that, or you’re reaaaally bitter about something. For which case- sorry, I guess. I’ve been a shitty person before. People change. But you know who doesn’t change? Those who sit behind a computer and attempt to bully and/or bother others because they’re so angry or unhappy.

Not my problem, you know? I wish you luck.

Anonymous said: Yeah, sure she does. I'll send it to her. I have one of the pages.

Exciting stuff, man.

Anonymous said: Why do you think this is your grandma or something?

Nah, she already has the information needed to find such things.

Anonymous said: All the videos.

All of the videos, eh?
Maybe if you weren’t anon, I’d tell you where “all the videos” were. (;

Anonymous said: You know...

Hah.

Anonymous said: Where can I see your vids? I remember seeing a link before.

Which ones

(Source: iquoterelatable)

Anonymous said: ya done being a piece of shit?

I take scheduled breaks every Friday from around 1 to 3 p.m.

battybeka:

"Bisexuals always end up picking a side"
Yaa all those fake bisexuals meeting the love of their life and staying together forever and getting married and being happy with only one person those assholes

Anonymous said: You make me want to take a fat shit.

Do it.